تعمیر یونیت پورشه باکستر ۹۱۱

تعمیر-یونیت-خودرو-پورشه-باکستر-911-Boxter-911-Porsche-95B.9119.475.L-ATW-00118.09-16EB020743

تعمیر یونیت پورشه باکستر ۹۱۱

تعمیر یونیت پورشه باکستر ۹۱۱ – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی یونیت سنسور دنده عقب انواع خودرو های مدرن در کلینیک digi-board صورت می گیرد.

بررسی اجمالی یونیت سنسور دنده عقب

یونیت سنسور دنده عقب، معمولاً به بخشی در سیستم انتقال خودرو اشاره می کند که موقعیت یا درگیری دنده عقب را تشخیص می دهد. همچنین به عنوان sensor دنده معکوس یا سنسور محدوده انتقال نیز شناخته می شود. این واحد سیگنال ها یی را به سیستم کامپیوتری خودرو ارسال می کند تا نشان دهد که چه زمانی گیربکس به دنده عقب تغییر می کند.

خودروهای مدرن اغلب از سنسور های الکترونیکی برای تشخیص موقعیت دنده استفاده می‌ کنند و این اطلاعات برای عملکردهای مختلف خودرو، از جمله فعال کردن دوربین‌ های پشتیبان، راه‌ اندازی سیگنال‌ های هشدار، یا درگیر شدن با ویژگی‌ های ایمنی مانند ترمز خودکار در هنگام دنده‌ گیری بسیار مهم است. واحد سنسور دنده عقب نقشی حیاتی در تضمین عملکرد روان و ایمن خودرو در هنگام دنده عقب دارد.

اجزای تشکیل دهنده یونیت سنسور دنده عقب

اجزای یک واحد سنسور دنده معکوس بسته به طراحی خاص و فناوری مورد استفاده توسط سازنده خودرو می تواند متفاوت باشد. با این حال، به طور کلی، یک واحد سنسور دنده معکوس ممکن است شامل : سنسور ، ماژول کنترل ، چراغ های نمایشگر ، سیستم دوربین پشتیبانی می باشد.

سنسور های یونیت دنده عقب به صورت سنسور های مغناطیسی ، ، سوییچ های برقی جهت تعویض دنده و حسگر های Hall effect می باشند.

در خودروهای مدرن، سیگنال های سنسور دنده عقب معمولاً توسط یک ماژول کنترل یا واحد کنترل الکترونیکی (ECU) پردازش می شود. ماژول کنترل سیگنال‌ ها را تفسیر می‌ کند و اقدامات مناسبی مانند فعال کردن دوربین‌ های پشتیبان، به صدا درآوردن آلارم‌ ها یا درگیر کردن ویژگی‌ های ایمنی را آغاز می‌ کند.

امروزه واحد سنسور دنده عقب با سیستم دوربین پشتیبان یکپارچه شده است. هنگامی که خودرو به دنده عقب تغییر می‌ کند، حسگر دوربین پشتیبان را فعال می‌ کند و دیدی از ناحیه پشت خودرو برای کمک به پارک و مانور در اختیار راننده قرار می‌ دهد.

این مرکز تمام یونیت های الکترونیکی پورشه را با ضمانت تعمیر می نماید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *